EN LISTA

När vaknade du imorse?
Klockan ringde 9 men gick upp först 10
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"NEJ, det är molnigt!"
Vad har du på dig just nu?
En grå t-tröja plus ett par sammetsleggings! Båda fyndade på loppis!
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Hela veckan har jag varit sugen på ris, alltså jättekonstigt.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En banan
Vad är ditt strösta beroende?
Chokladglass, avokado, nostalgi och mina bästa. mandariner på vintern.
Vilket är ditt största vardagsproblem?
Beslutångest! Det kan vara allt ifrån att välja kläder på morgonen till vilken mat man ska ha till middag. Eller om jag ska välja något med flera alternativ.
Vilket uttryck använder du ofta?
Jag använder mig mycket av superlativ faktiskt!
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Alltså varje gång jag träffar någon för första gången är jag ALLTID lik någon. Det kan vara en systers kompis, en bekant, en kändis. Det är ju lite konstigt att höra för man vet inte alltid hur man ska tolka det, men det är väl roligt.
Vad har du funderat över på sistone?
Framtiden
Om du skulle bli psykisktsjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Typ inbilla mig att jag satt fast i en hiss och därmed ha konstant cellskräck/ hissfobi. (om det finns någon sådan sjukdom)
Berätta om dagens upptäckt.
Jag hittade just två knappnålar i mina nysydda byxor, inte något mer spännande tyvärr.

Kommentera här: