frågor från mig till mig

 
dagens klädsel: just nu bara i en t-shirt, drar nog på mig mig något varmare sen hehe
dagens humör: ganska "vardagligt", varken glad eller ledsen
dagens bästa: min goda frukost som jag åt nyss <3
 
 
har du ont någonstans? träningsvärk efter yogan igår *yoga queen*
vad gjorde du exakt denna tidpunk för en vecka sedan? jobbade! kanske gjorde jag en kaffe eller plockade i lite bullar i en påse, kanske skar upp ett bröd, ja sånt som man gör på mitt jobb
mest peppiga just nu? att våren kommer snart (typ) och att den kommer bli så himla bra!!
 
 
saknar du något just nu? jag saknar festival-livet <3, har gjort det sedan jag åkte hem från WOW i somras. (Därav bildvalet i detta inlägg, alla är tagna på F E S T I V A L)
vad vill du äta just nu? inget faktiskt, har precis borstat tänderna *freshness*
 
 
dag eller natt? både och!!! verkligen! 
vilken månad är den bästa? maj! fast i och försig gillar jag variationen mellan årstiderna
din bästa skönhetsprodukt? min chloéparfym och min ögonfransböjare (hehe)
vad köpte du senast? avokado och yoghurt
 

Kommentarer:

1 Milina Salihodzic:

skriven

Kul lista! :)

2 Tess:

skriven

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

3 Malin Aurora:

skriven

Så underbara bilder!

4 :

skriven

älskar konsertbilderna!:D

5 blackpaper:

skriven

ÄLSKAR din blogg so fab

Svar: Det gör mig så glad!! :-))))
hedvigb.blogg.se

6 Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Kul att läsa:)

7 matilda:

skriven

älskar bilderna!!

Kommentera här: